
Vonalkód alapú komplett kereskedelmi rendszer, áruforgalom, raktárkészlet, pénzügyek kezelésével az árubeszerzéstől az értékesítésig. Vonalkódos adatgyűjtővel támogatott raktári és értékesítési folyamatok, közvetlen címkenyomtatás. Az EnterPrice kereskedelmi rendszer kiszolgál több telephelyes vállalkozásokat is, kiskereskedelmi egységek POS támogatásával is. Az EnterPrice rendszer szabványos felületen keresztül interfészelhető külső alkalmazásokkal, úgymint webshop, ERP vagy könyvelési-pénzügyi rendszerek.

Az egyre kiélezettebb versenyben csak a korszerű informatikai háttér támogatásával lehet tartani a lépést a konkurenciával. Valós idejű adatokra van szükség a tervezéshez és a napi feladatok ellátásához. A nyereségesség fenntartása, a vevők megtartása gondos és precíz tervezést és előrelátó kereskedelem politikát kíván. A Vonalkód Centrum Kft által kínált EnterPrice kereskedelmi és ügyviteli alkalmazás a kereskedelem minden szintjén integrált megoldást kínál. A vonalkódos adatgyűjtők, címkenyomtatók, mérlegek, árellenőrzők és egyéb perifériák integrált támogatása alapvető a célok elérésében.
EnterPrice kereskedelmi rendszer – átfogó megoldás
Az EnterPrice rendszer moduláris kiépítésével képes lefedni a teljes kereskedelmi csatornát a disztribúciótól a kiskereskedelmi értékesítésig. A vonalkódos eszközök teljes támogatása mellett egyik legfontosabb tulajdonsága, hogy képes együtt működni más rendszerekkel, például ERP rendszerekkel is, így könnyen illeszthető bármilyen informatikai környezetbe. A kiskereskedelmi egységek a legújabb NAV előírásoknak megfelelő on-line POS terminálokkal vagy pénztárgépekkel működhetnek.
EnterPrice kereskedelmi rendszer – több telephely támogatása
Internetes adatátviteli technológiák segítségével több telephelyes, vagy mobil értékesítési feladatok is könnyen támogathatók az EnterPrice segítségével. A hierarchia tetszőlegesen kiépíthető cégközpont – távoli telephelyek, vagy akár telephelyek közötti együttműködéssel.

EnterPrice kereskedelmi rendszer – testre szabható
Az 1996 óta tartó folyamatos fejlesztések és tapasztalatszerzés során olyan nagyfokú tudást szereztünk, mely az EnterPrice alkalmazásba “sűrítve” hozzáférhetővé válik az ügyfeleink számára is. Hisszük, hogy a rendszer bevezetésével nem csupán egy nyilvántartó szoftvert kapnak ügyfeleink, hanem hozzáférve ehhez a tudásanyaghoz képesek javítani a cégük hatékonyságát, megtartva és javítva a versenyképességüket. Az EnterPrice kereskedelmi rendszer 90%-ban lefedi minden kereskedelemmel foglalkozó vállalkozás igényeit, azonban egyedi fejlesztéssel testre szabható.
Milyen előnyös változásokat tapasztalhatok a bevezetéssel?
- Pontosabb bevételezés és számlázás (99,9% pontosság) a vonalkódos adatgyűjtőkkel
- Gyorsabb készletforgás, nincsenek beragadt tételek és felesleges rendelések
- Költségek csökkentése a hatékonyság növelésével (kevesebb munkaerő)
- Optimális készletszint
- Tervezhető rendelések a forgalmi adatok ismeretében
- Pontos elszámoltathatóság
- Gyorsabb információáramlás a telephelyek között
Amennyiben bővebb információkat szeretne kapni, keresse szakértő kollégáinkat telefonon, vagy küldjön nekünk e-mailt. Szakértőink segíteni fognak Önnek megvalósítani az Ön vállalkozására szabott vonalkódos kereskedelmi rendszert.