

A szolgáltatást végző vállalkozások hatékonyságát nagyban növeli az, ha a területen vagy a telephely bármely részén hozzáférhetnek a munkavégzéshez szükséges adatokhoz. Ugyanilyen fontos, hogy a munkájukkal kapcsolatos adminisztrációt is lehetőleg ott és akkor végezzék el, amikor és ahol a szükséges adatok keletkeznek. Ezzel elkerülhető a téves adatrögzítés, illetve a papíralapú munkavégzés. A szolgáltatások speciális ágazata az egészségügy, ahol a betegekkel és gyógykezelésekkel kapcsolatos információknak a gyógykezelés helyszínén kell rendelkezésre állnia.
A vállalkozások hatékonysága növelhető, ha a telephely bármely részén hozzáférhető a munkavégzéshez szükséges adat. Ugyanilyen fontos, hogy a munkájukkal kapcsolatos adminisztrációt is lehetőleg ott és akkor végezzék el, amikor és ahol a szükséges adatok keletkeznek. Ezzel elkerülhető a téves adatrögzítés, illetve a papíralapú munkavégzés – csökkennek az átfutási idők, szükségtelenné válik/csökken az utólagos adminisztráció.
A szolgáltatások speciális ágazata az egészségügy, ahol a betegekkel és gyógykezelésekkel kapcsolatos információknak a gyógykezelés helyszínén kell rendelkezésre állnia.

Hol javítják a hatékonyságot a mobil eszközök a szolgáltatóiparban?
- Terepen dolgozó munkatársak hozzáférhetnek a műszaki dokumentációkhoz, tervrajzokhoz.
- Rögzíteni tudják mobil adatgyűjtőn az anyagfelhasználást.
- Helyszínen rögzíteni tudják az elvégzett munkát – adott esetben le is igazoltatják a megrendelővel.
- Kamerával rendelkező mobil adatgyűjtő segítségével konzultálhatnak egy hibáról a központban dolgozó mérnökökkel.
- Munkalapokat vagy számlákat nyomtathatnak ki a helyszínen mobil nyomtatóval (az utólagos számlaküldéshez képest javul a cash-flow).
- Címkét nyomtathatnak ki a helyszínen mobil címkenyomtatóval (pl. tűzoltó készülékek felülvizsgálata, berendezések karbantartásának igazolása, stb.).
- Vonalkódos adatgyűjtővel rögzíthetik a mérőállásokat (pl. közüzemi szolgáltatók).
Hol javítják a hatékonyságot a mobil eszközök az egészségügyben?
- Betegadatok elérhetők mobil terminálon vagy táblagépen a beteg lakásán vagy a gyógyintézetben bárhol.
- RFID vagy vonalkódos betegazonosítás kórházakban, klinikákon (a beteg egyértelmű azonosításával a megfelelő gyógykezelést kapja meg).
- Mobil adatgyűjtő vagy táblagép segít az ápolószemélyzetnek az orvosi utasítások végrehajtásában (gyógyszerkiosztás, kezelések, stb.).
- Vonalkódos vagy RFID vérkészítmény nyilvántartás.
- WLAN alapú helymeghatározással folyamatosan monitorozható a műszerek és berendezések tartózkodási helye.
- WLAN alapú helymeghatározással nyomon követhető a betegek és a személyzet mozgása.
Amennyiben kérdései lennének, vagy szeretne tanácsot kérni egy, az Ön iparágában felmerülő probléma megoldásához, keressen bennünket telefonon vagy írjon nekünk e-mailt! Auto-ID szakértő kollégáink segíteni fognak Önnek megtalálni a legjobb megoldást!

Mobil jegyértékesítés
Bővebben

RFID mosodai rendszer
Bővebben

inVentory – tárgyi eszköz leltár
Bővebben