Skip to content

Szlogen

Vonalkód és RFID megoldások

Nyitvatartás


Budapest H-CS: 8-16.30, P: 8-14
Szeged H-P: 8-16

Elérhetőség


Írjon nekünk:
info@vonalkodcentrum.hu

Telefon


Budapest : +36 1 433-2652
Szeged : +36 62 432-628

Vonalkód Centrum

Primary Navigation Menu

Menu
BezárMenü
  • Megoldások
    • Szolgáltatóipar – egészségügy
      • inVentory – tárgyi eszköz leltár
      • Mobil jegyértékesítés
      • RFID mosodai rendszer
    • Ipar – feldolgozóipar
      • Gyártási termeléskövetés
      • Termeléskövetés ISO 22000 alapokon
    • Kereskedelem
      • SFA – mobil értékesítés
      • Vonalkódos kereskedelmi rendszer
      • RFID áru nyomonkövetés – stock monitoring
    • Raktár – logisztika
      • InfoScan – vonalkódos raktár
      • WMS – raktárirányítás
    • Rendezvény menedzsment
      • eRegistrator – online jegyértékesítés
      • Rendezvény beléptetés
  • Termékek
    • Vonalkódolvasó
      • Kézi vezetékes
      • Vezeték nélküli
      • Memóriás
      • FIX - beépíthető
    • Címkenyomtatás
      • Címkenyomtató
      • Címketervező szoftver
      • Címke - etikett
      • Címkenyomtató festékszalag
    • RFID
      • RFID adatgyűjtő
      • RFID nyomtató
      • RFID olvasó
      • RFID tag
    • Mobil adatgyűjtő terminál
      • Ipari vonalkódos adatgyűjtő
      • Ipari mobiltelefon - ipari PDA
      • Ipari tablet - ipari laptop
      • Járműfedélzeti terminál
    • Kártyanyomtatás
      • Kártyanyomtató
      • Kártyatervező szoftver
      • Kártya és festékszalag
    • WLAN
    • Árellenőrző
    • Blokknyomtató
    • Vonalkód minősítő eszköz
  • Szolgáltatások
    • Bérnyomtatás
      • Címke nyomtatás
      • Kártya nyomtatás
    • Címkenyomtatás beruházás nélkül – OnSite Label Service program
    • Egyéb szolgáltatások
      • Eszköz bérbeadás
      • Finanszírozási lehetőségek
      • Leltározás, leltárfelvétel, kiértékelés
    • Egyedi alkalmazás fejlesztés
      • Címkenyomtató alkalmazás fejlesztése
      • Egyedi alkalmazások mobil eszközökre
      • RFID alkalmazás fejlesztése
      • Rendszerintegráció
    • WLAN szolgáltatások
      • Helyszíni rádiós mérés – site survey
      • WLAN hálózat építés
      • WLAN rendszergazdai oktatás
      • Egyéb WLAN szolgáltatások
    • Szerviz – üzemeltetés
      • Casio szerviz – üzemeltetés
      • Citizen szerviz – üzemeltetés
      • Datacard szerviz – üzemeltetés
      • Getac szerviz – üzemeltetés
      • Honeywell és Intermec szerviz – üzemeltetés
      • Nordic ID szerviz – üzemeltetés
      • Zebra szerviz – üzemeltetés
  • Tanácsadás
  • Tudástár
    • Esettanulmányok

      • Hungaropharma Zrt. – vonalkódos komissió Casio DT-X8 adatgyűjtővel
      • Szegedi Vásár és Piac Kft. – vonalkódos helyjegy értékesítés
      • Autó alkatrészek címkézése
      • Szövetbanki címkék nyomtatása
      • Jegynyomtatás a Cinema Citynél

      Összes esettanulmány

    • Hasznos cikkek

      • RFID és az Ipar 4.0 – trendek az iparban és logisztikában
      • RFID a kereskedelemben – a webrooming jelenség
      • ERP rendszer bevezetése – vonalkód és RFID a gyakorlatban
      • Automatikus azonosítás – vonalkód vagy RFID?
      • RFID olvasás fém és folyadék környezetében

      Összes cikk

    • Hírek

      • Új 4G LTE képes ipari mobiltelefon a Casiotól
      • Androidos ZEBRA (Symbol) mobil eszközök hamarosan
      • Fontos figyelmeztetés!
      • Címkenyomtatás beruházás nélkül – új szolgáltatás a piacon
      • Nordic ID AR52 – új RFID területolvasó

      Összes hír

  • Rólunk
    • Cégbemutatás
    • Referenciáink
  • Kapcsolat
    • Generic selectors
      Csak pontos kifejezés
      Keresés címekben
      Keresés tartalmakban
      Keresés bejegyzésekben
      Keresés oldalakon
      Keresés termékek között

      Továbbiak...

    • Generic selectors
      Csak pontos kifejezés
      Keresés címekben
      Keresés tartalmakban
      Keresés bejegyzésekben
      Keresés oldalakon
      Keresés termékek között

      Továbbiak...

RFID valós idejű leltár – versenyelőny a kereskedelemben

RFID valós idejű leltár – versenyelőny a kereskedelemben

RFID tanácsadás

Az RFID terület olvasó a Nordic ID-tól egészen új lehetőségeket nyit meg a kiskereskedelemben érdekelt cégek számára. Folyamatos monitorozással nem csak a készletek állapotáról, hanem a vásárlókról is rengeteg információt tudhatunk meg. Az “adatbányászat” és a vásárlók viselkedésének hatékony vizsgálata eddig jobbára csak az on-line kereskedők privilégiuma volt. Hogyan kovácsolhatunk versenyelőnyt a folyamatos RFID alapú készletfigyeléssel?

RFID olvasó a kasszánál

Azoknak, akik nem követik szorosan az RFID (rádiófrekvenciás azonosítás) fejlődését, néhány szóban összefoglaljuk, hogy miről is szól az RFID terület olvasás.

A Nordic ID új RFID területolvasója folyamatosan képes “monitorozni” az árukészletet az eladótérben. A technológia érdekességét az adja, hogy az áru mennyiségén kívül annak helyét, illetve mozgását is képes követni. Mindezt emberi beavatkozás nélkül, valós időben. Bővebben ebben a cikkben olvashat az RFID területolvasóról.

Valósidejű RFID leltár – hype, vagy a jövő trendje?

Jessica Saila, a Nordic ID retail szektorért felelős igazgatója így vélekedik erről: “Az automatizált, emberi beavatkozást nem igénylő RFID rendszerek használata hype-nak tűnhet, főként a kiskereskedelmi szektorban. Az RFID mobil adatgyűjtőket már több, mint egy évtizede használják az eladótérben sikeresen. Azonban a különféle fix RFID olvasók egy rendszerbe integrálása és az összegyűjtött adatok központi feldolgozása egy másik történet.

Az ilyesféle rendszerek nem igényelnek sok erőfeszítést a felhasználóktól az adatok összegyűjtésére. Az így nyert adatok könnyedén felhasználhatók üzleti célokra, vagy pélául “shop-in-shop” rendszerek fejlesztésére. És mint tudjuk, minél gyorsabban adjuk el az árucikkeket, annál nagyobb profitot realizálhatunk. Ezért az árucikkek RFID nyomon követésének képességével próbafülkéktől a kasszákig növelhetjük a hatékonyságot, a vásárlói élményt, vagy személyre szabott ajánlatokat tehetünk a vásárlóknak.”

A termékek nyomon követésével nyert adatokból tulajdonképpen a vásárlói viselkedést tudjuk vizsgálni. Ez az RFID használata nélkül gyakorlatilag nem, vagy csak igen költségesen vizsgálható egy áruházban. A vásárlók mozgása, mely polcokat látogatják, milyen termékeket tesznek a kosárba, végül azokat megvásárolják-e vagy visszateszik a polcra? – megannyi kérdés, melynek megválaszolása elengedhetetlen (lenne) az eredmények javítása érdekében.

Automatikus RFID adatgyűjtés – előny a kereskedőnél?

A jelenlegi trendeket a kiskereskedelemben az Omni-chanel, InMemory, Technology/Real Time Analitycs és az IoT (Internet of Things) technológiák alkalmazása jelenti az EHI Retail Institute vizsgálata alapján. Ráadásul a kiskereskedők “információ éhsége” minden korábbinál nagyobb, a “Big Data”-ban rejlő lehetőségek kiaknázásának képessége jelentheti a különbséget a piaci szereplők eredményei között.

Az RFID információkat szolgáltat minden egyes termékről különböző szinteken az értékláncban. Egy megfelelő RFID rendszer telepítésével kielégíthető az “információéhség”, a kereskedő valós időben és folyamatosan kap információt nemcsak a pillanatnyi készletekről, de az árucikkek pontos helyéről is. Minden pillanatban, amikor az RFID adatok olvasása megtörténik, az áru “digitális lábnyomot” hagy maga után, ugyanakkor adatokat szolgáltat a háttér rendszer felé. Az adatok feldolgozásával  – a készletek valósidejű láthatósága mellett – következtetéseket vonhat le a vásárlói trendekről is.

A valósidejű RFID leltár 5 előnye

  • Javítja a készletek átláthatóságát, hatékonyabb készletgazdálkodás
  • Termékválaszték, vásárlói trendek és konverziós ráták vizsgálata (különösen más Big Data megoldásokkal együtt alkalmazva)
  • Az eladótér berendezésének optimalizálása (kosár, bevásárlókocsi útvonal analízis)
  • Működési hatékonyság növélese a saját operációs folyamatok alaposabb vizsgálatának lehetősége által
  • Az egyes vásárlókra szabott marketing kommunikáció különféle felületeken

Hadd meséljenek maguk a termékek!

RFID – hadd meséljenek a termékek!

Mi lenne, ha maguk az árucikkek mesélnék el éppen hol vannak, amikor kérdezzük őket? Az RFID területolvasóból kialakított automatikus leltár rendszerek éppen ezt nyújtják!

Ez a gyakorlatban annyit tesz, hogy egy kijelölt területre telepített fix RFID olvasó (rendszer) folyamatosan monitorozza a célterületet. A területen található termékek RFID azonosítói alapján a termékek maguk “mondják meg” éppen hol vannak, vagy ami ennél talán fontosabb, hogy éppen merre mozognak. Ez alapján könnyen megfigyelhetők a nem mozgó termékek, illetve “feltérképezhető” a mozgó termékek útvonala az eladótérben. Az adatok analízise alapján értékelhetők a vásárlói viselkedések, felrajzolhatók az aktuális trendek.

Hogyan növelheti az RFID az értékesítést?

Sok piaci szereplő a kiskereskedelemben egyaránt üzemeltet on-line webáruházat és “off-line” (fizikai) áruházat. Hogyan tehető hasonlóan interaktívvá a vásárlás a fizikai áruházban? Hogyan lehetne ugyanazokat az eszközöket alkalmazni mindkét értékesítési csatornában?

Egy webshopban pontosan látjuk, hogy mit tett a kosárba a vásárló, így könnyen ajánlhatunk neki upsell terméket, vagy adhatunk kupont egy kapcsolódó termékhez. Hogyan tehetjük ezt meg egy szupermarketben?

Az RFID lehetőséget biztosít, hogy belelássunk a vásárló kosarába egy fizikai áruházban is! A vásárlói kommunikációs felület (például egy kijelző, kioszk, stb) mellett elhelyezett RFID olvasó lehetőséget biztosít, hogy pontosan lássuk, mit tett a kosarába a vásárló. Így hasonlóan az on-line áruházhoz upsell terméket javasolhatunk, vagy felhívhatjuk a figyelmet a futó promóciós ajánlatokra.

Meglepő módon a The Retail Bulletin vizsgálata alapján kiderül, hogy a vásárlók 80% anélkül távozik az áruházból, hogy bármit is vásárolna! Nem nehéz belátni, hogy amennyiben ugyanazok a technikák a rendelkezésre állnak, ami az on-line shopok esetén kosárelhagyás csökkentésére, milyen mértékben segít javítani az arányokat! Ehhez azonban minél több információra van szükség!

Beépített RFID olvasó, iBeacon és egyéb “trendi” eszközök – merre halad a világ a kereskedelemben?

Az iBeacon az Apple által fejlesztett és 2013-ban bejelentett protokoll, mely alacsony energiájú Bluetooth transzmitterek segítségével az egyes vásárlók mozgását képes figyelni. Az iBeacon szabványú mobiltelefonok és más mobil eszközök (tablet, PDA, stb.) azonosítják magukat, amikor egy beacon (olvasó) előtt elhaladnak. Mivel a vásárló is ismert az egyedi azonosító alapján, az elhelyezett kommunikációs felületen egyedi ajánlatokról és promóciókról kaphat értesítést. Ez a felület lehet egy LCD monitor, de akár magán a mobil eszközön is megjelenthet az ajánlat.

Az on-line áruházak a működési mód (virtuális viselkedés, szoftveres környezet) számos adatot képesek gyűjteni a vásárlókról. Egyszerűen analizálható, hogy milyen terméket néz meg a vásárló, milyen sorrendben nézi meg a termékeket, beteszi-e végül a kosárba, leadja-e végül a rendelést.

A fizikai üzlettel (is) rendelkező vállatok számára az elérendő cél az, hogy az on-line áruházakhoz hasonló információkat kapjanak a vásárlókról, a vásárlói szokásokról és viselkedésről.

Az offline áruházak esetében egyértelműen kirajzolódik a trend, hogy minden olyan technológia – közte az RFID – mely segít közelíteni az on-line áruházak analitikus lehetőségéhez robbanásszerű elterjedés előtt áll. Big Data-ban rejlő lehetőségek kiaknázásába érdemes a kiskereskedőknek beruháznia, hiszen az üzleti eredményeket nagymértékben befolyásoló eszközről beszélünk! Azok a piaci szereplők, melyek az elsők között élnek a lehetőségekkel, jelentős versenyelőnyt kovácsolhatnak a lemaradókhoz képest.

2017-07-18
Címkék RFID, RFID adatgyűjtés, RFID technológia

Generic selectors
Csak pontos kifejezés
Keresés címekben
Keresés tartalmakban
Keresés bejegyzésekben
Keresés oldalakon
Keresés termékek között

Továbbiak...

Bemutatkozunk

1998 óta foglalkozunk raktári rendszerek, RFID rendszerek hardver és szoftver elemeinek forgalmazásával és a rendszer felállításához kapcsolódó szaktanácsadással.
Tovább

Tekintse meg termékeinket!

  • Árellenőrző (3)
  • Blokknyomtató (11)
  • Címkenyomtatás (78)
  • Kártyanyomtatás (11)
  • Kifutott termékek (72)
  • Mobil adatgyűjtő terminál (56)
  • RFID (18)
  • Vonalkód minősítő eszköz (3)
  • Vonalkódolvasó (67)
  • WLAN (2)

Címkefelhő írásainkból

adatgyűjtő címke címkenyomtató ipar 4.0 kártyanyomtató leltár mobil adatgyűjtő RFID RFID adatgyűjtés RFID használata RFID tag RFID technológia TCO termék nyomonkövetés vonalkód vonalkódolvasó WLAN

Vonalkód Centrum Kft.

Vonalkód és RFID rendszereket tervezünk, fejlesztünk és üzemeltetünk 1998-óta. A piacon jelenlévő, világszerte meghatározó vonalkódolvasó, címkenyomtató, ipari PDA, vonalkódos adatgyűjtő, WLAN, RFID és kártyanyomtató gyártók termékeit nem csak forgalmazzuk, hanem szerviz szolgáltatással és mérnöki tanácsadással is támogatjuk.

Impresszum

Felhasználási feltételek

Adatvédelmi nyilatkozat

Cookie (süti) szabályzat

Hasznos cikkek

  • RFID és az Ipar 4.0 – trendek az iparban és logisztikában
  • Vonalkódolvasó választása. Hogyan válasszak vonalkódolvasót?
  • RFID valós idejű leltár – versenyelőny a kereskedelemben
  • Mobil adatgyűjtő választása – 5 fontos szempont
  • RFID az ellátási láncban – mobil adatgyűjtő vagy fix antenna?

Esettanulmányok

  • Autó alkatrészek címkézése
  • Szegedi Vásár és Piac Kft. – vonalkódos helyjegy értékesítés
  • Szövetbanki címkék nyomtatása
  • Hungaropharma Zrt. – vonalkódos komissió Casio DT-X8 adatgyűjtővel
  • Jegynyomtatás a Cinema Citynél

Elérhetőségeink

Budapesti bemutató terem és szerviz

1105 Budapest, Kőrösi Csoma Sándor út 43-51.
Telefon: +36 1 433-2652, +36 1 433-2653
e-mail: info@vonalkodcentrum.hu
Munkaidő:
Hétfő – Csütörtök: 8-16.30
Péntek: 8-14

Szegedi bemutató terem és szerviz

6724 Szeged, Pulz utca 46.
Telefon: +36 62 432-628, +36 62 425-236
e-mail: info@vonalkodcentrum.hu
Munkaidő:
Hétfő – Péntek: 8-16

© vonalkodcentrum.hu 2021 Készítette: sikermarketing.hu a Dispatch sablon felhasználásával.

X
Ez az oldal sütiket használ További információk