

InVentory – automatikus azonosításon alapuló (vonalkód, RFID) pontos tárgyi eszköz nyilvántartást és leltárt tesz lehetővé. Pontos nyilvántartás és tárgyieszköz menedzsment, mobil adatgyűjtővel támogatott, gyors, pontos leltár.
A pénzügyi / számviteli nyilvántartások az aktivált tárgyi eszközökről pénzügyi jellegű adatokat tárolnak és vezetik az értékcsökkenést. Az eszközök aktiválása azonban gyakran azok használatba adását, kihelyezését követően történik csak meg. Az eszközök fizikai hollétéről, mozgáskövetéséről a számviteli programok ezért gyakran keveset vagy semmit sem tudnak.
Az inVentory tárgyieszköz nyilvántartó rendszer az eszközök fizikai hollétét és a tárgyieszköz vonalkód / RFID alapú mozgáskövetését helyezi a középpontba. Együttműködik a meglevő pénzügyi / ügyviteli / ERP rendszerek nyilvántartásával, de képes önálló értékcsökkenés vezetésre is.
Az automatikus azonosításnak köszönhetően az időszakos tárgyieszköz leltár elvégzése sokkal kevesebb időt és erőforrást igényel, pontossága nagyságrendekkel meghaladja a papír alapú leltárfelvételt és feldolgozást.
Ugrás az inVentory tárgyieszköz nyilvántartó rendszer kapcsolatfelvételi kérdőívhez
Milyen előnyökre számíthatok inVentory vonalkód/RFID leltárral?
Széleskörű képességek
- Részletes, igény szerinti eszközjellemzőket tartalmazó tárgyi eszköz nyilvántartás.
- Szervezeti struktúra leképezés (tárhelyek, személyek).
- Teljes életciklus követés.
- Konfiguráció kezelés.
- Értékcsökkenés, értékcsökkenési kulcsok kezelése.
- Tárgyi eszköz gazdálkodás szakmai számviteli igények naprakész kiszolgálása.
- Több telephely kiszolgálása.
- Adatimport/export (Excel, TXT, HTML, XML).
Leltár vonalkódos vagy RFID adatgyűjtővel
- Vonalkód alapú “papírmentes” helyszíni leltárfelvétel mobil adatgyűjtővel.
- Vonalkódos leltárcímkék nyomtatása.
- Automatikus bizonylatolás, leltári ív, jegyzőkönyv készítés.
- Testre szabható lekérdezések, jelentések, kimutatások.
Jogosultságok
- Felhasználók
- Felhasználói csoportok
- Funkciók
- Eszköztípusok
- Mozgáskód szerinti jogok
Együttműködés a meglévő rendszerekkel
- Kliens/Szerver felépítés
- SQL adatbázis (OLEDB, ODBC)
- SAP R/3, SALDO, Eszköz’92, Remedy, CiscoWorks és általános interfész
- Egyedi interfészek, transzparens adatkapcsolat
6 ok, amikor érdemes megfontolni az inVentory tárgyieszköz rendszer bevezetését
- A pénzügyi rendszer nem rendelkezik valós idejű adatokkal a tárgyieszközök fizikai hollétéről. (melyik üzemi területen, melyik telephelyen, mely felelősnél található adott időpontban az eszköz?)
- Az adott tárgyi eszköz beszerzése és aktiválása sok esetben nem egy időpontban történik. (projektek kivitelezése, üzemi bővítés)
- Nem rendelkezik pontos adatokkal a tárgyieszközök életciklusáról.
- A pénzügyi nyilvántartás nem képes konfigurációkat kezelni. (pl. számítógép és perifériák illetve szoftver licenszek, elemes bútorok, gépek és termelő berendezések részegységei)
- A pénzügyi rendszer nem képes elkülönülten kezelni a tárgyi eszköz fizikai helyét és a leltárfelelőst. (pl. az IT eszköz egy irodában található, de a felelőse az IT részleg)
- Sok erőforrást köt le és nehézkes, pontatlan az éves leltár. (a papír alapú leltárhoz viszonyítva a vonalkód/RFID leltár 70%-al gyorsabb, pontossága 99,9%)
Amennyiben további információkra vagy tanácsra van szüksége a vonalkódos vagy RFID tárgyi eszköz nyilvántartásról, a bevezethetőségről, vagy kíváncsi arra, hogy az Ön vállalkozásában milyen eredményeket tudna elérni az inVentory alkalmazásával, kérjük vegye fel a kapcsolatot velünk e-mailen, vagy telefonon a kapcsolat menüben található elérhetőségeinken. Munkatársaink segíteni fognak Önnek, hogy a cégére szabott tárgyi eszköz nyilvántartási rendszert alakíthasson ki. Igény és megvalósíthatóság esetén megoldási javaslatot és ajánlatot adnak.
inVentory tárgyieszköz nyilvántartó rendszer kapcsolatfelvételi kérdőív
Kérjük, amennyiben szeretne ajánlatot kérni az inVentory tárgyi eszköz nyilvántartó rendszerről, vagy bővebb információra van szüksége, töltse ki, és küldje el az alábbi kérdőívet! Kollégáink hamarosan felveszik Önnel a kapcsolatot!